Førende ekspert i Online Reputation Management og shitstorms

Kursus i Online Reputation Management

William Atak tilbyder et eksklusivt kursus i Online Reputation Management til virksomheder, organisationer og foreninger, der er interesserede i at varetage og beskytte deres online omdømme og brand mod dårlig omtale og shitstorms på nettet. Kurset er relevant for alle, der ønsker en større indsigt i, hvordan man professionelt kan styrke sit brand og omdømme på nettet.

Kurset vil både omhandle Proaktiv og Reaktiv Online Reputation Management og vil derudover tilpasses den enkelte virksomheds, organisations eller forenings behov.

Hvorfor undervisning i Online Reputation Management?

Er I en virksomhed med egen marketingafdeling og ressourcer til at arbejde med Online Reputation Management selv, så er undervisning i online omdømme er stort skridt mod succes. Jeres egne medarbejdere kan i samarbejde med ATAK foretage en stor del af den proaktive del af Online Reputation Management arbejdet selv, så der i samarbejde kan skabes de bedste resultater.

Praktiske oplysninger om kurser i Online Reputation Management

Sted: Et Online Reputation Management kursus kan foregå hos jer eller hos ATAK A/S i København.

Varighed: Undervisningens varighed afhænger af individuel tilpasning samt deltagernes niveau.

Pris: Prisen på et Online Reputation Management kursus afhænger af kursets indhold/varighed.

Kontakt William Atak for yderligere info om Online Reputation Management kursus eller læs mere på atak.dk.

 

Book her eller få mere info om kurser

kursus online reputation management

Udtalelser fra kursusdeltagere

  • " Tak for et fremragende foredrag om Shitstorm. Det var lærerigt, relevant og leveret med elegance og smil i øjet. Kan varmt anbefales. "
    Jesper Ejsing, Vestas
  • William har givet os et indblik i, hvor galt det kan gå for ens virksomhed, og hvor hurtigt man mister kontrol over situationen, hvis ikke man passer på sit online omdømme. Det er især relevant for flere danske ingeniører, som sidder i ledende positioner, at vi på dagens møde fik konkrete værktøjer til at håndtere shitstorms korrekt og være mere omhyggelig med vores adfærd på SoMe, både når vi agerer privat og på vegne af vores virksomheder.
    Julia Sommer, Parlamentariker ved IDA Lederforum, IDA Ingeniørforening
  • "William Atak talte på vores seneste konference om Cyber Strategi arrangeret af IT-Branchen og Berlingske Media. Han formåede i overbevisende grad at fange deltagernes interesse med en blanding af dyb faglig indsigt, humor og overskud. For mange var det en decideret øjenåbner at få demonstreret, hvor stor skade en shitstorm kan forvolde på virksomheders og privatpersoners omdømme. Vi skal uden tvivl have ATAK med på holdet, når vi næste gang taler om EU-persondataforordningen."
    Gitte Gormsen, Partner i Reach Media
  • "Shitstorm og dårlig omtale på nettet er noget, vi alle nok har hørt om, men omfanget og konsekvenserne af det – det får William Atak i den grad sat fokus på i sit oplæg! Med relevante eksempler, stærk kommunikation og en portion god humor får William guidet én gennem denne jungle af internettets ”fælder”. William er meget konkret i sine råd til, hvordan man undgår og hvordan man håndterer shitstorm – formidlet på en pædagogisk måde, så alle kan være med."
    Luise Moe Meyer, Karriere- og Netværkskonsulent i Øresundsregionen

Virksomheder der har booket foredrag og kurser hos William Atak