Konsulentydelser
Ethvert brand og enhver person har brug for sparring med specialister.
I sit arbejde med omdømme – proaktivt og reaktivt – har William Atak igennem alle de år lært, hvor vigtigt det er at være offensiv ift. at skabe større markedsandele samt være forberedt på konkurrence og kriser. I ethvert henseende er ‘proaktivitet’ en livsstil, William Atak har valgt at specialisere sig inden for, når det vedrører omdømme og digitale kriser.
Et godt omdømme er ikke alene at have en masse positive anmeldelser og omtale på nettet. Et godt omdømme er at have et ATTRAKTIVT OMDØMME, der gør, at du/din virksomhed bliver valgt fremfor konkurrenten.
Mange virksomheder og privatpersoner føler ofte et lille behov for at gøre sit brand attraktivt digitalt. Der fokuseres enormt meget på at vinde markedsandele ved at konkurrere på parametre som pris, produktkvalitet, marketingbudget osv. Mange glemmer dog, at kunden i høj grad køber virksomheden og ikke alene produktet.
I krisesituationer står omdømmet på spil. Et brand – hvad enten der er tale om virksomheds- eller personbrand – kan for evigt blive opfattet som et frastødende brand, og det er man nødt til at gøre noget ved.
Kontakt William Atak
Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med William Atak. Fuld fortrolighed.
Følg William Atak på…