Presseomtale af William Atak
Tivoli får massiv kritik for nyt navn til forlystelse: ‘Curlingforældrene har slået til igen’
BT.dk: Efter en byge af klager på de sociale medier, har Tivoli valgt at ændre en ny forlystelse få dage før åbningen. Nu kritiseres Tivoli for at
Ex-AdPeople direktør med i bestyrelse
Bureaubiz.dk: Udover Emre Gürsoy er også advokat Michael Havemann trådt ind i bestyrelsen.
Fake News, Real Threat
Risk&Insurance: Far more than a prank, the spread of fictitious news is wreaking havoc on businesses and institutions.
5 måder du tiltrækker arbejdsgiverens opmærksomhed på
Finans.dk: Hvis telefonen ikke ringer, efter at jobansøgningen er blevet sendt af sted, kan det være en god idé at tjekke sin hjemmeside, blog, Twitter og
Ekspert: »Jeg ville rådgive en virksomhed til at stoppe med at annoncere på Den Korte Avis«
Jyllands-Posten: Kunden har fået mere magt over virksomhederne, og det er ofte nemmere at lægge sig ned end at tage kampen, mener en ekspert i shitstorms. Derfor
12-årig trofæjæger og et foto af en død giraf har ført til 73.000 kommentarer og dødstrusler
Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet?
Truende kunder fik parkeringsselskab til at tegne forsikring mod shitstorme
Jyllands-Posten: Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en
Virksomheder væbner sig mod vrede kunder
Finans.dk: Når medierne skriver om shitstorme, lærer kunderne, at dårlig omtale kan bruges til til afpresning af virksomheder, mener omdømmeeskpert.
»Altså hvad skal de sige – de kan kun holde fast nu«
Finans.dk: To kommunikationsfolk ser vidt forskelligt på, hvordan Nykredit kan reagere i en situation, hvor man har fået kunderne på nakken og står i dårlig omtale til
Kontakt William Atak
Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med William Atak. Fuld fortrolighed.
Følg William Atak på…