Presseomtale af William Atak
Shitstorms: Disse 10 historier fik danskerne op af stolene i 2017
Finans.dk: 2017 blev et år, hvor shitstorms fyldte meget i medierne. Et analysebureau har udnævnt de 10 største.
Atak hjælper danskere med at blive glemt – og kritiserer Google
Journalisten.dk: Atak sender 40-50 henvendelser om året til Google på vegne af danskere, der gerne vil glemmes. Her beskriver direktør William Atak en række eksempler. Men han
Tivoli får massiv kritik for nyt navn til forlystelse: ‘Curlingforældrene har slået til igen’
BT.dk: Efter en byge af klager på de sociale medier, har Tivoli valgt at ændre en ny forlystelse få dage før åbningen. Nu kritiseres Tivoli for at
Ex-AdPeople direktør med i bestyrelse
Bureaubiz.dk: Udover Emre Gürsoy er også advokat Michael Havemann trådt ind i bestyrelsen.
Fake News, Real Threat
Risk&Insurance: Far more than a prank, the spread of fictitious news is wreaking havoc on businesses and institutions.
5 måder du tiltrækker arbejdsgiverens opmærksomhed på
Finans.dk: Hvis telefonen ikke ringer, efter at jobansøgningen er blevet sendt af sted, kan det være en god idé at tjekke sin hjemmeside, blog, Twitter og
Ekspert: »Jeg ville rådgive en virksomhed til at stoppe med at annoncere på Den Korte Avis«
Jyllands-Posten: Kunden har fået mere magt over virksomhederne, og det er ofte nemmere at lægge sig ned end at tage kampen, mener en ekspert i shitstorms. Derfor
12-årig trofæjæger og et foto af en død giraf har ført til 73.000 kommentarer og dødstrusler
Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet?
Truende kunder fik parkeringsselskab til at tegne forsikring mod shitstorme
Jyllands-Posten: Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en
Kontakt William Atak
Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med William Atak. Fuld fortrolighed.
Følg William Atak på…