ATAK A/S
online marketing og kommunikation
Bureauer med speciale i online marketing og digital identitet
William ATAK er adm. direktør i ATAK-koncernen bestående af ATAK Nordic A/S, et kommunikationsbureau, og ATAK Digital A/S, et performance marketingbureau.
ATAK A/S startede som et enkeltmandsfirma i 1997, samme år Googles søgemaskine blev lanceret, og før internettet var en stor del af hverdagen. Der var endnu ikke et stort behov for online marketing, og derfor havde ATAK i sine unge år kun fokus på offline-aktiviteter.
Først i 2002 begyndte ATAK at få øjnene op for online markedsføring og tilstedeværelse, hvilket satte gang i en udvikling, som medførte, at ATAK allerede året efter i 2003 udelukkende fokuserede på online marketing og kommunikation.
I dag holder ATAK Nordic og ATAK Digital til på Østerbro med en afdeling i Århus og er blevet førende inden for flere af vores kompetenceområder. Kunderne spænder lige fra helt små til store virksomheder og budgetter – herunder nogle af Danmarks største brands på referencelisten.
ATAK Nordic
ATAK Nordic har i mere end et årti fokuseret på sine kernekompetencer inden for Online Reputation Management, kundeanmeldelser samt krisekommunikation og håndtering af shitstorms. ATAK Nordic lægger stor vægt på ærlighed og tillid og sørger for, at kunden føler sig i sikre hænder, når de henvender sig til bureauet. Ofte arbejder kommunikationsbureauet med kunder, som befinder sig i forskellige situationer og derfor kræver forskellige løsninger, hvorfor ATAK Nordic leverer skræddersyede strategier til hver enkelt kunde. ATAK Nordic har ikke kun en reaktiv tilgang, men arbejder også proaktivt med Online Reputation Management for at komme dårlig omtale i forkøbet.
ATAK Digital
ATAK Digital er et førende performance marketingbureau, der i alle sine 20 år har lagt vægt på at vedligeholde og videreudvikle sine analytiske, kreative og strategiske evner. Kernekompetencerne spænder bredt bestående af SEO, Google Ads, content, sociale medier samt web og design, hvilket gør det nemt for kunderne at samle alle sine marketingaktiviteter under ét tag. ATAK Digital sætter en ære i at fungere som ekstern partner for kunderne, hvor ikke to opgaver er ens. ATAK Digital udvikler strategierne tilpasset kundernes mål og fremtidsplaner med løbende optimering for at opnå de bedste resultater.
ATAKs kerneværdier
Hos ATAK er et af de vigtigste elementer blandt vores værdier at tage ansvar; ansvar for vores kunder, ansvar for opgaver og ansvar for hinanden. ATAK går op i kvalitet og forsøger dog samtidig at holde et fornuftigt prisniveau, der er til at betale. ATAK skaber værdi for alle typer af brancher og alle størrelser af kunder.
På alle niveauer hos ATAK er der gensidige forventninger til hinanden, og man går meget op i en god kemi internt, der efter vores absolut bedste vurdering er kernen til optimal kundetilfredshed.
ATAKs mission
ATAKs formål er at skabe gode relationer til kunderne og sætte sig ind i de konkrete udfordringer, vores kunder sidder med – for derefter at løse dem og skabe stor værdi for kunderne. Blandt vores mission er det desuden et mål at bevare den høje troværdighed, ATAK-brandet har opbygget igennem årene – ikke mindst også fortsat at videreuddanne ATAKs personale til at være nogle af landets førende specialister.
ATAKs vision
ATAK vil ikke alene i Danmark og Norden, men også i resten af verden, være anerkendt inden for især performance marketing, Online Reputation Management og shitstorms. Dette vil ATAK opnå ved fortsat at bruge de nødvendige ressourcer på at være førende inden for forskning og analyser og ikke mindst fortsat investere i software inden for området.
Det er herudover også ATAKs vision at få virksomhederne til at have mere fokus på Proaktiv Online Reputation Management samt forebyggende indsatser til shitstorm-håndtering.
ATAKs personale
ATAKs personale består typisk af specialister med enten marketing- eller kommunikationsbaggrund. Når en ny kollega starter hos ATAK, har vedkommende ikke nødvendigvis den erfaring, der kræves. Dog går man hos ATAK meget op i helt særlige kvalifikationer hos kandidaterne, og der ansættes både med hjerne og hjerte.
SAFE ON NET A/S – SAFEonNET®
SAFE ON NET A/S er en del af ATAK A/S. I februar 2015 lancerede ATAK A/S efter flere års forberedelse produktet SAFEonNET®, der tilbyder serviceaftaler til håndtering af shitstorms og uønsket omtale på internettet og tilsvarende forsikringer igennem forskellige forsikringsselskaber.
Du kan læse mere om SAFEonNET® her.
Kontakt William Atak
Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med William Atak. Fuld fortrolighed.
Følg William Atak på…