Reputation Marketing

Skab ambassadører for dit brand

Skab vækst med omdømme

Hvordan aktiverer I den rigtige 360-graders strategi i hele organisationen, så I opbygger og udnytter virksomhedens omdømme til at skaffe flere kunder, tiltrække de rigtige jobkandidater og samarbejdspartnere, tilfredsstille bestyrelse/investorer m.m.?

I har brugt en masse penge og ressourcer på at markedsføre/profilere jeres brand og produkter. I ranker måske højt på Google på generiske søgeord, bruger Google Ads, sociale medier, offline marketing osv. Jeres konkurrenter har gjort nogenlunde det samme, og nu står de målgruppen og skal vælge mellem jer og jeres konkurrenter. Det er et svært valg!

Er I SÅ meget mere sexet end jeres konkurrenter, at potentielle kunder tænker ”YES, dem vælger vi da selvfølgelig og ikke deres konkurrenter”?

Vil du vide, hvordan du får din målgruppe til at tænke sådan?

’Reputation Marketing’ er et oplæg om skabelse af et ekstraordinært attraktivt omdømme – for på den måde at være flere skridt foran konkurrenterne og blive målgruppens sikre og klare valg (ikke kun kunder, men også eksisterende og fremtidig personale, samarbejdspartnere og investorer).

Overordnet præsentation af i alt 28 discipliner i Reputation Marketing, der (med garanti) giver mærkbare resultater og konkurrenterne baghjul.

Læs mere om Reputation Marketing eller kontakt William Atak for mere info om foredrag og workshop.

Information om kurset

Målgruppe: Relevant for hele organisationen. Primær målgruppe: Ledelse, Marketing- og kommunikationsafdeling.

Varighed: ‘Reputation Marketing’ tilbydes som foredrag (1 – 1,5 timer) eller som workshop (halv- eller heldags workshop).

“William har givet os et indblik i, hvor galt det kan gå for ens virksomhed, og hvor hurtigt man mister kontrol over situationen, hvis ikke man passer på sit online omdømme. Det er især relevant for flere danske ingeniører, som sidder i ledende positioner, at vi på dagens møde fik konkrete værktøjer til at håndtere shitstorms korrekt og være mere omhyggelig med vores adfærd på SoMe, både når vi agerer privat og på vegne af vores virksomheder.”

Julia Sommer, Ingeniørforeningen (IDA)

“Tak for et fremragende foredrag om Shitstorm. Det var lærerigt, relevant og leveret med elegance og smil i øjet. Kan varmt anbefales.”

Jesper Ejsing, Vestas

“William Atak talte på vores seneste konference om Cyber Strategi arrangeret af IT-Branchen og Berlingske Media. Han formåede i overbevisende grad at fange deltagernes interesse med en blanding af dyb faglig indsigt, humor og overskud. For mange var det en decideret øjenåbner at få demonstreret, hvor stor skade en shitstorm kan forvolde på virksomheders og privatpersoners omdømme. Vi skal uden tvivl have ATAK med på holdet, når vi næste gang taler om EU-persondataforordningen.”

Gitte Gormsen, Reach Media

“Shitstorm og dårlig omtale på nettet er noget, vi alle nok har hørt om, men omfanget og konsekvenserne af det – det får William Atak i den grad sat fokus på i sit oplæg! Med relevante eksempler, stærk kommunikation og en portion god humor får William guidet én gennem denne jungle af internettets ”fælder”. William er meget konkret i sine råd til, hvordan man undgår og hvordan man håndterer shitstorm – formidlet på en pædagogisk måde, så alle kan være med.”

Luise Moe Meyer, Øresundsregionen

“Wiliam Atak holdt et inspirerende og levende foredrag om, hvordan man håndterer dårlig omtale og shitstorms. William præsenterer deltagerne for en digital virkelighed og virtuelle trussel med skarpe observationer og håndgribelige værktøjer. Williams personlige engagement og drive giver foredraget ekstra kraft og nerve.”

Rebecca Guacan Carlosama, Symbion

“William Atak gav netværket VL 101 et meget inspirerende indlæg med forskellige eksempler på shitstorme, hvordan de blev håndteret og hvad som kunne være gjort anderledes. William var god til at koble den personlige vinkel på, hvilket mange af os ikke tænker over. Nu føler jeg mig lidt mere klædt på – måske mest af alt fordi jeg nu ved, hvem som skal hjælpe mig, hvis jeg nogen sinde skulle komme i en sådan situation.”

Charlotte Borgensgaard, Gerresheimer Plastic Packaging

“Meget interessant oplæg. Det var noget, som mange af os virkelig kunne bruge! Oplægget gav indsigt i anvendelige værktøjer til en travl hverdag, hvor det er vigtigt at holde fokus på de primære medier, hvor vores gæster ytrer sig. Vigtigt i dagens verden er at holde værdien af positive words of mouth for øje – og det modsatte!”

Susanne Solskov, Aalborg Zoo

“William Ataks foredrag om The Perfect Shitstorm var både indsigtsfuldt, tankevækkende og underholdende. Indlægget var en sund øjenåbner, og jeg er sikker på, at alle deltagere fik nye perspektiver og redskaber til arbejdet med at håndtere fremtidige shitstorms i medierne. Og ikke mindst til det forebyggende arbejde, så de negative vinde aldrig når stormstyrke. Tak for et spændende indspark, William.”

Petri Keto, Øernes Attraktioner

Virksomheder der har booket foredrag og kurser med William Atak

Kontakt William Atak

Du kan udfylde kontaktformularen for en uforpligtende samtale med William Atak. Fuld fortrolighed.

Bliv kontaktet:

Kontakt informationer: