Førende ekspert i Online Reputation Management og shitstorms

Kursus i Online Reputation Management

Jeg tilbyder et eksklusivt kursus i Online Reputation Management til virksomheder, organisationer og foreninger, der er interesserede i at varetage og beskytte deres online omdømme og brand mod dårlig omtale og shitstorms på nettet. Kurset er relevant for alle, der ønsker en større indsigt i, hvordan man professionelt kan styrke sit brand og omdømme på nettet.

Kurset vil både omhandle Proaktiv og Reaktiv Online Reputation Management og vil derudover tilpasses den enkelte virksomheds, organisations eller forenings behov.

Hvorfor undervisning i Online Reputation Management?

Er I en virksomhed med egen marketingafdeling og ressourcer til at arbejde med Online Reputation Management selv, så er undervisning i online omdømme er stort skridt mod succes. Jeres egne medarbejdere kan i samarbejde med os foretage en stor del af den proaktive del af Online Reputation Management arbejdet selv, så vi kan i samarbejde skabe de bedste resultater.

Praktiske oplysninger om kurser i Online Reputation Management

Sted: Online Reputation Management kursus kan foregå hos jer eller hos ATAK A/S i København.

Varighed: Undervisningens varighed afhænger af individuel tilpasning samt deltagernes niveau.

Pris: Prisen på et Online Reputation Management kursus afhænger af kursets indhold/varighed.

Kontakt mig venligst for yderligere info om Online Reputation Management kursus eller læs mere på atak.dk.

kursus i online reputation management
kursus online reputation management

Udtalelser fra kursusdeltagere

  • "Meget interessant oplæg. Det var noget, som mange af os virkelig kunne bruge! Oplægget gav indsigt i anvendelige værktøjer til en travl hverdag, hvor det er vigtigt at holde fokus på de primære medier, hvor vores gæster ytrer sig. Vigtigt i dagens verden er at holde værdien af positive words of mouth for øje – og det modsatte!"
    Susanne Solskov, Aalborg Zoo
  • William Ataks foredrag om The Perfect Shitstorm var både indsigtsfuldt, tankevækkende og underholdende. Indlægget var en sund øjenåbner, og jeg er sikker på, at alle deltagere fik nye perspektiver og redskaber til arbejdet med at håndtere fremtidige shitstorms i medierne. Og ikke mindst til det forebyggende arbejde, så de negative vinde aldrig når stormstyrke. Tak for et spændende indspark, William.
    Petri Keto, Øernes Attraktioner
  • "Wiliam Atak holdt et inspirerende og levende foredrag om, hvordan man håndterer dårlig omtale og shitstorms. William præsenterer deltagerne for en digital virkelighed og virtuelle trussel med skarpe observationer og håndgribelige værktøjer. Williams personlige engagement og drive giver foredraget ekstra kraft og nerve."
    Rebecca Guacan Carlosama, Symbion
  • "William Atak gav netværket VL 101 et meget inspirerende indlæg med forskellige eksempler på shitstorme, hvordan de blev håndteret og hvad som kunne være gjort anderledes. William var god til at koble den personlige vinkel på, hvilket mange af os ikke tænker over. Nu føler jeg mig lidt mere klædt på - måske mest af alt fordi jeg nu ved, hvem som skal hjælpe mig, hvis jeg nogen sinde skulle komme i en sådan situation."
    Charlotte Borgensgaard, Gerresheimer Plastic Packaging