Førende ekspert i Online Reputation Management og shitstorms

Foredrag: Sådan håndterer du en shitstorm

Hvordan kommer man helskindet igennem en shitstorm og styrket ud på den anden side af krisen?

Det kan I nu få svar på af Danmarks førende ekspert i shitstorms og Online Reputation Management i et foredrag.

Mange virksomheder og private har en distanceret holdning til risikoen og konsekvensen af en shitstorm. For de fleste går alvoren først op for dem, når skaden er sket; og mange bukker under for presset. Virksomheder oplever øget sygefravær og økonomisk nedgang, der resulterer i nødvendige nedskæringer – og private går ned med stress og angst.

En shitstorm er som enhver anden krise, noget man hverken bør eller må forsøge at håndtere alene, da udfaldet oftest er ødelæggende.

Oplægsholder William Atak fortæller i sit foredrag om shitstormens faser, hvordan man som virksomhed (og privatperson) forbereder sig til en shitstorm i optakt, hvordan man håndterer shitstormen under stormen, og ikke mindst hvordan man rydder op.

Jeg har 12 forskellige emner, og jeg tilpasser mine foredrag til målgruppen. Kunne I som virksomhed/organisation være interesseret i et foredrag om shitstorms, så er I mere end velkomne til at kontakte mig.

Information:

Foredragsholder: William Atak er Danmarks absolut førende ekspert i håndtering af shitstorms og Online Reputation Management. William bruges ofte i medierne, når der er brug for ekspertudtalelser ifm. diverse danske shitstorms.

Publikum: Organisationer, offentlige instanser, mellemstore og store virksomheder, herunder ledelse, bestyrelse, HR, økonomi-, salgs-, kommunikations- og marketingafdeling, kundeservice/support m.m.

Oplæg: Standard eller skræddersyet oplæg om shitstorms tilpasset målgruppen

Varighed: Varighed mellem 1-2 timer (For kurser besøg denne side).

Pris: Prisen beregnes ud fra jeres ønsker og behov.

Udtalelser fra kursusdeltagere

  • "William Atak gav netværket VL 101 et meget inspirerende indlæg med forskellige eksempler på shitstorme, hvordan de blev håndteret og hvad som kunne være gjort anderledes. William var god til at koble den personlige vinkel på, hvilket mange af os ikke tænker over. Nu føler jeg mig lidt mere klædt på - måske mest af alt fordi jeg nu ved, hvem som skal hjælpe mig, hvis jeg nogen sinde skulle komme i en sådan situation."
    Charlotte Borgensgaard, Gerresheimer Plastic Packaging
  • William Ataks foredrag om The Perfect Shitstorm var både indsigtsfuldt, tankevækkende og underholdende. Indlægget var en sund øjenåbner, og jeg er sikker på, at alle deltagere fik nye perspektiver og redskaber til arbejdet med at håndtere fremtidige shitstorms i medierne. Og ikke mindst til det forebyggende arbejde, så de negative vinde aldrig når stormstyrke. Tak for et spændende indspark, William.
    Petri Keto, Øernes Attraktioner
  • "William Atak talte på vores seneste konference om Cyber Strategi arrangeret af IT-Branchen og Berlingske Media. Han formåede i overbevisende grad at fange deltagernes interesse med en blanding af dyb faglig indsigt, humor og overskud. For mange var det en decideret øjenåbner at få demonstreret, hvor stor skade en shitstorm kan forvolde på virksomheders og privatpersoners omdømme. Vi skal uden tvivl have ATAK med på holdet, når vi næste gang taler om EU-persondataforordningen."
    Gitte Gormsen, Partner i Reach Media
  • "Shitstorm og dårlig omtale på nettet er noget, vi alle nok har hørt om, men omfanget og konsekvenserne af det – det får William Atak i den grad sat fokus på i sit oplæg! Med relevante eksempler, stærk kommunikation og en portion god humor får William guidet én gennem denne jungle af internettets ”fælder”. William er meget konkret i sine råd til, hvordan man undgår og hvordan man håndterer shitstorm – formidlet på en pædagogisk måde, så alle kan være med."
    Luise Moe Meyer, Karriere- og Netværkskonsulent i Øresundsregionen