Førende ekspert i Online Reputation Management og shitstorms

Oplæg: Sådan håndterer du en shitstorm

Hvordan kommer man helskindet igennem en shitstorm og styrket ud på den anden side af krisen?

Det kan I nu få svar på af Danmarks førende ekspert i shitstorms og Online Reputation Management.

Mange virksomheder og private har en distanceret holdning til risikoen og konsekvensen af en shitstorm. For de fleste går alvoren først op for dem, når skaden er sket; og mange bukker under for presset. Virksomheder oplever øget sygefravær og økonomisk nedgang, der resulterer i nødvendige nedskæringer – og private går ned med stress og angst.

En shitstorm er som enhver anden krise, noget man hverken bør eller må forsøge at håndtere alene, da udfaldet oftest er ødelæggende.

Oplægsholder William Atak fortæller om shitstormens faser, hvordan man som virksomhed (og privatperson) forbereder sig til en shitstorm i optakt, og hvordan man håndterer shitstormen.

Information:

Foredragsholder: William Atak er Danmarks absolut førende ekspert i håndtering af shitstorms og Online Reputation Management. William bruges ofte i medierne, når der er brug for ekspertudtalelser ifm. diverse danske shitstorms.

Publikum: Organisationer, offentlige instanser, mellemstore og store virksomheder, herunder ledelse, bestyrelse, HR, økonomi-, salgs-, kommunikations- og marketingafdeling, kundeservice/support m.m.

Oplæg: Standard eller skræddersyet oplæg om shitstorms tilpasset målgruppen

Varighed: Varighed mellem 1-2 timer (For kurser besøg denne side).

Pris: Prisen beregnes ud fra jeres ønsker og behov.

Udtalelser fra kursusdeltagere

  • "Meget interessant oplæg. Det var noget, som mange af os virkelig kunne bruge! Oplægget gav indsigt i anvendelige værktøjer til en travl hverdag, hvor det er vigtigt at holde fokus på de primære medier, hvor vores gæster ytrer sig. Vigtigt i dagens verden er at holde værdien af positive words of mouth for øje – og det modsatte!"
    Susanne Solskov, Aalborg Zoo
  • "Shitstorm og dårlig omtale på nettet er noget, vi alle nok har hørt om, men omfanget og konsekvenserne af det – det får William Atak i den grad sat fokus på i sit oplæg! Med relevante eksempler, stærk kommunikation og en portion god humor får William guidet én gennem denne jungle af internettets ”fælder”. William er meget konkret i sine råd til, hvordan man undgår og hvordan man håndterer shitstorm – formidlet på en pædagogisk måde, så alle kan være med."
    Luise Moe Meyer, Karriere- og Netværkskonsulent i Øresundsregionen
  • William Ataks foredrag om The Perfect Shitstorm var både indsigtsfuldt, tankevækkende og underholdende. Indlægget var en sund øjenåbner, og jeg er sikker på, at alle deltagere fik nye perspektiver og redskaber til arbejdet med at håndtere fremtidige shitstorms i medierne. Og ikke mindst til det forebyggende arbejde, så de negative vinde aldrig når stormstyrke. Tak for et spændende indspark, William.
    Petri Keto, Øernes Attraktioner
  • "William Atak gav netværket VL 101 et meget inspirerende indlæg med forskellige eksempler på shitstorme, hvordan de blev håndteret og hvad som kunne være gjort anderledes. William var god til at koble den personlige vinkel på, hvilket mange af os ikke tænker over. Nu føler jeg mig lidt mere klædt på - måske mest af alt fordi jeg nu ved, hvem som skal hjælpe mig, hvis jeg nogen sinde skulle komme i en sådan situation."
    Charlotte Borgensgaard, Gerresheimer Plastic Packaging